lördag 11 juni 2011

Bättre sent än aldrig

Idag har vi då äntligen fått på sommardäck på bilen.

Så här sent har vi aldrig gjort det förut. Vi har visserligen dubbfria vinterdäck som man får åka på året om.
Vi har den senaste tiden prioriterat lite annat.

Dessutom stannade vi till en sväng på Hageby centrum och det var jobbigt där jag tror alla nyblivna mammor och pappor i Norrköping var där idag. Jag vet inte hur många pyttesmå bebisar jag såg. Antagligen är mina ögon inprogrammerade på att se pyttebebisarna bara för att det just nu plågar mig att se dom. Större barn gör mig inte så mycket, men det där små små söta varelserna... Det gör så ont.

1 kommentar:

  1. Säkert är det så att du/ni "ser fler bebisar" för att era hjärnor är inställda på det....Men det gör såklart vansinnigt ont.
    Fy så orättvist det är,du borde fått gå på HC igår med gravidmage i vädret...Tyvärr lär det nog vara så här (att du ser/registrerar bebisar mer än vanligt) ett tag till. Jag önskar att vi kunde ordna så ni slapp se bebisar och gravidmagar på ett tag...

    Vi finns här för er. Kramar

    SvaraRadera