tisdag 20 december 2011

Tänka på mig själv

Nu skulle jag egentligen vara i kyrkan för att träna inför julkonserten som börjar klockan sju.
Men jag kom inte iväg. Efter dagens panik på Ica gick jag och sov och när jag vaknade hade jag en halvtimme på mig att laga mat och göra mig i oordning ifall jag skulle iväg. Insåg med en gång att så viktig är inte kören. Jag måste tänka på mig själv och orka med mig själv, vilket är knappt idag.

Ikväll blir det istället en lugn kväll framför tvn och så naturligtvis lite Wordfeud.

3 kommentarer:

  1. Tack för det fina du skrev hos mig, jag är väldigt glad att du vill fortsätta följa mig.

    Jag hoppas att du mår bättre nu, ibland är det mer än viktigt att bara ta hand om sig själv.

    Ha en riktigt fin kväll,
    kram
    //Anna

    SvaraRadera
  2. BRA! Min kurator sa till mig tidigt att jag ska fokusera på mig, inte göra saker som jag inte vill för andras skull(för att göra dem glada)utan vara så ego jag bara kan, för vems skull sitter jag hemma hos någon med ett fejkat leende medans jag går sönder inombords?

    hoppas du har en riktigt skön kväll! kram

    SvaraRadera
  3. Det blir sådär av olika skäl att man kanske inte kommer till kören till slut. Och du hade ju ett bra skäl, din stackare. Ta hand om dig nu under julen. Det blir fler tillfällen att sjunga! /körkollegan

    SvaraRadera