onsdag 15 september 2010

3-årig bröllopsdag



Idag är det 3 år sedan jag och M blev man och fru.
Idag blir det inget firande då mannen jobbar. Vi tar det i morgonkväll istället med tårta och att vi ser på vår film från bröllopet.
Den bästa presenten som jag skulle kunna få i 3årig bröllopspresent skulle vara ett plus på stickan på lördag. Undrar om det går att fixa?


I alla fall har det inte kommit något mer röd- eller brunfärgat på pappret sedan i morse så nu kanske jag vågar slappna av lite igen. Jag hade ju en så bra känsla för några dagar sedan som jag nu försöker att hitta igen.
Nu är det bara två hela dagar samt tre nätter kvar...




























4 kommentarer:

  1. Åh vad fiiina ni var och buketten ser underbar ut, den påminner lite om gott godis :-)

    Grattis och fortsätt hålla modet uppe nu gumman!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis frugan! Puss och kram får vänta några timmar och då är det redan i morgon.

    SvaraRadera
  3. Carro: Tack tack

    Anonym: Ja, ikväll blir det tårta!

    SvaraRadera
  4. Grattis =) Hoppas ni hade det trevligt i går =)jättefin bukett du hade

    SvaraRadera