torsdag 9 september 2010

Ruvardag 5

Tiden tickar på och idag är det ruvardag 5. Alltså nio dagar kvar till testdag.
Jag har fortfarande inga känningar förutom ömma bröst men det har jag haft sedan några dagar före äggplock så det behöver inte betyda någonting.

Fick rejäl mensvärk igår kväll så jag fick ta panodil. Kan det varit Trollet som använde sin stora borr för att sedan limma sig fast med karlssons klister? Jag hoppas på det. Vet inte riktigt när ägget normalt sätt fäster vid en ivf? Någon som vet?

Föe att tänka på annat en stund idag har jag kontaktat 11 arbetsgivare via mejl och visat mitt intresse för att arbeta hos dom. Min nuvarande tjänst blev nerdragen till 50% för en månad sedan så målet är att hitta ett nytt jobb vilket inte är helt enkelt i min bransch. Men nu har jag i alla fall visat att jag finns och det är ju alltid ett steg framåt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att trollet limmade sig fast som aldrig förr.

    Vilken bransch jobbar du i?

    SvaraRadera
  2. Alexandra: Jag är arbetsterapeut.

    SvaraRadera