onsdag 8 september 2010

Ruvardag 4

Ruvardag 4 idag och 10 dagar kvar till testdag. Det känns verkligen som en evighet.
Min värk i magen och ryggen har blivit bättre men jag tror att jag är hemma från jobbet i morgon också och mjukstartar sedan på fredag.

Dagarna till testdag går långsamt och jag börjar lite smått leta symtom. Ägget borde fästa någon gång de närmaste dagarna.
Jag försöker hålla en positivt målbild men det är svårt ibland och då kommer den mörka och svarta bilden om ett stor minus och sedan alla funderingar hur man efter ska gå vidare efter det. Vi har ju nu avverkat våra två landstingsförsök och måste nästa gång betala. Ska man då fortsätta på Rmc eller ska man kontakta någon privat mottagning i till exempel i Uppsala, Falun eller Göteborg.

Jag hoppas verkligen att jag slipper fundera på det och att den 18 september blir en väldigt bra dag.

1 kommentar: