tisdag 7 september 2010

Ruvardag 3

Läget är väl ungefär som igår. Jag får ont och måste ta värktablett när jag rört mig för mycket.

I morgon är det egentligen första jobbdagen efter äggplocket, men är fundersam hur jag ska göra.
Jag har ett ganska rörligt jobb även om jag kan variera arbetet med att sitta vid datorn. Dock ska jag ju ta mig till jobbet också vilket innebär 10 minuters promenad till bussen och sedan 10 minuters promenad från bussen till jobbet. Risken finns att jag redan har ont är jag kommer till jobbet och ska jobba i åtta timmar.

Kanske är det bättre att jag är hemma och tar det lugnt så att trollet där inne också får det lite lugnt.

2 kommentarer:

  1. Tycker att du ska ta ledig resten av veckan och verkligen bara ta det lugnt. Om du mår bra mår kroppen bra och då mår även troll bra. Tror att denna IVF kommer resultera i ett litet barn, men det är viktigt att du tar hand om dig. Att du och troll mår bra är betydligt viktigare än att gå till jobbet i morgon. Låter det inte bättre att ta en kopp thé i höstsolen och kanske titta på nån värdelös såpa som till exempel "Days of our lives" eller "Hem till gården"? Det lägger iaf jag min röst på ;) Var rädd om dig!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  2. Det är kart att du ska vara ledig! Herre gud, om du har så där ont!

    Rebecca låter kok, gör nu som vi säger och stanna hemma. JAg kommer absolut att vara hemma någon dag extra, det tycker jag att vi är värda efter allt vi går igenom :-)

    Kram

    SvaraRadera