söndag 14 augusti 2011

Går det 40 veckor med papperskasse?

Innehåller den en levande bebis?
Igår var jag och hämtade alla mediciner till ivf-behandlingen.
Som tur var hade jag ett gammalt recept på Puregon kvar sedan förra behandlingen som jag beställt tidigare i veckan. För annars hade jag inte hunnit få hemma puregonet till sprutstarten i fredags.

Tidigare gånger hade det varit plastkasse som jag fått mina mediciner i, men den här gången blev det en pappkasse. Är det den som gör att plusset kommer och består i hela 40 veckor?

6 kommentarer:

  1. Vi får hoppas att pappkassen ger tur!

    SvaraRadera
  2. Påsen ser välfylld ut så det går säkert vägen denna gången! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jag håller tummen för er!

    SvaraRadera
  4. Jag tror det är våran tur den här gången, tror du inte det? Vi fann varandra i den tuffaste perioden i våra liv, och nu ska det bli våran lyckligaste tid! Vi får inte förlora hoppet..Vi ska bli föräldrar, det bara är så! :) Många lycka till nu vännen, kram på dig

    SvaraRadera
  5. Japp, det tycker jag att vi bestämmer!! Heja heja :)

    Många varma kramar

    SvaraRadera