måndag 29 augusti 2011

Ruvardag 3 - Blod!

I natt vaknade jag och då kände jag att det rann där nere. Jag tänkte först att det var Crinonen som var lite rinnig, men gick i alla fall på toaletten. Då var det blod jag känt.

Försökte ta det så lugnt som möjligt och gick och lade mig igen, men nu på morgonen är det mera blod och klumpar som kommer.

Klockan kvart över elva har jag fått tid på gynmottagningen för att se var blodet kommer ifrån. Jag misstänker att jag återigen blöder från stickhålen från äggplocket i onsdags.

Att det ska vara så besvärligt...

2 kommentarer:

  1. Neeej! Hoppas att Snöstjärnan mår bra i alla fall. Håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att det kommer gå kanom för er den här gången. Hoppas blodet inte påverkar din lilla snöstjärna massa kramar !

    SvaraRadera