torsdag 25 augusti 2011

Väntan på besked

Det känns fortfarande tungt att vi bara fick ut en enda ägg igår. Det känns som det inte är värt pengarna och besväret.

Mellan klockan tio och halv ett idag ska kliniken ringa oavsett resultat. Normalt sätt brukar de bara ringa när de har negativa besked. Jag hoppas så att det enda lilla fina ägget delat sig fint i natt så att vi kan få tillbaka det efter lunch i morgon.

Jag tyckte igår att jag inte hade så ont efter äggplocket, men idag har jag desto ondare istället...

4 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar och tår som jag har!!! Och skickar lite extra energi...
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att allt ska gå bra!
    Att det är ett riktigt guldägg.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att blir ett positivt telefonsamtal!

    SvaraRadera
  4. Tänker på er - sitter här och håller tummar och tår!
    kram

    SvaraRadera