fredag 14 december 2012

Fredagsmys på förlossningen


9 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut trots allt. Är du sugen på att spela wf när tiden går för långsamt så finns jag på zicco01. Hoppas ni får en lugn helg.

    Stor kram
    Annette (som följer din blogg men inte brukar skriva något)

    SvaraRadera
  2. Så mysigt. Klart ni måste ha fredags mys trots att ni är.
    Väntar spänt på vad dom händer och sker.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fredagsmys med chips och must och bebis på gång - det är grejer det! Hoppas lilleman stannar i magen ett tag till men jag förstår att ni vill träffa honom snart, så som ni längtat! Ni är i goda händer där ni är och lilleman kommer till en bra neo! Ta hand om varandra!

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt ni har det! :) Du får passa på att göra allt det där slappa som man inte hinner göra annars. Titta på film, spela spel, läsa bok, surfa....

    SvaraRadera
  5. Jag läser om vad som har hänt sedan den 12:e och blir så väldigt berörd. Ni höll ju nästan på att få er son samma dag som jag fick min. Jag håller mina tummar hårt för att både du och han ska må bra hela vägen. Det låter som att läkarna vet vad de ska göra för er. Vilket tufft avslut ni får på er långa barnlöshetsresa. Jag hoppas att väntetiden blir uthärdlig för er och att ni snart får hålla i er friska lilla son. Stor kram

    SvaraRadera
  6. He he hvor mysigt.
    Bra helt til jer :D

    SvaraRadera
  7. Mysigt! Man får göra det bästa av situationen ;)
    Kram C

    SvaraRadera
  8. Nu vill vi ha en uppdatering om vad som händer!

    SvaraRadera