lördag 1 december 2012

Läkare på tisdag

Igår mejlade jag min barnmorska och beskrev min huvudvärk. Hon ringde upp på eftermiddagen och på tisdagförmiddag har jag nu en läkartid för att diskutera min huvudvärk och om jag kan få någon starkare medicin för den.

Det känns skönt, för även i natt har jag haft huvudvärk och sovit ett antal timmar i soffan.

Hoppas att ni inte är helt insnöade. För det verkar ha snöat rejält på vissa ställen. Har har vi massor med snö, cirka 2 cm ;-)

Hoppas att ni i morgon får en mysig 1a adventsmorgon. Vi ska göra som vi brukar. Gå upp medan det fortfarande är mörkt och fika med lussekatt och pepparkaka och naturligtvis tända det första ljuset.

3 kommentarer:

  1. Usch, det låter fruktansvärt jobbigt med den där huvudvärken...Jag hoppas att du får någon bättre medicin hos läkaren!

    Vilken mysig advents tradition ni har! Nästa år kanske ni är uppe ännu tidigare ;)

    Ta hand om dig!

    Kram i massor
    C <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Hoppas ditt blodtryck är bra så det inte är början till havandeskapsförgiftning!! Hoppas ni får en mysig advent!!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Gå upp när det mörkt är ju tyvärr svårt att misslyckas med nu....

    SvaraRadera