måndag 3 december 2012

Gårdagens magbild

Här finns gårdagens magbild.  Jag känner tung och otymplig. Rör jag på mig för mycket så känns det som om han skulle trilla ut... Skönt att jag då kan vara hemma och ta det lugnt. Några sammandragningar har jag inte känt än och det kanske beror på samma anledning. Att jag tar det lugnt.

Jag känner mig trött idag efter en natt med dålig sömn, men jag har inte något inbokat så jag gör det jag orkar. Min mål är ändå att försöka ta mig iväg till kören ikväll.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har precis hittat hit! Vi har samma BF vilket är väldigt roligt och jag tycker att vi har liknande symtom. Det ska bli kul att få följa dig de sista veckorna nu. Snart är vi i mål! :)

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag hoppas det är ok att jag länkar hit till din blogg från min, annars är det bara du hör av dig. Ja, jag önskar er än en gång en riktigt fin vinter!

    SvaraRadera
  3. Åh det är så mysigt att läsa din blogg. Tänk att han snart är hos er <3! Kramar!

    SvaraRadera