söndag 3 juli 2011

Ändrade planer

Hade verkligheten varit som vi hade tänkt oss. Att Dutt fortfarande funnits i min mage och mått hur bra som helst så skulle vi idag ha finslipat det sista på den långa, långa inköpslistan till Gekås. Dessutom hade vi behövt packa en väska med kläder eftersom vi hade ett rum bokat. Det skulle med andra ord ha blivit två dagar med intensivt shoppande till Dutt.

Nu blev verkligheten inte så, utan vi blir hemma medan min syster och sambo tagit över rummet i Ullared och det är dom som i morgon åker och topshoppar.

När bli det min tur att knåpa på den långa inköpslistan och sedan får sätta mig i bilen de cirka 40 milen och sedan shoppa så mycket jag bara orkar?

3 kommentarer:

  1. Livet suger ibland! Jag känner igen känslan. Jag hoppas innerligt att er tur kommer - och det snart! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Snart blir det din tur, till hösten sker något magiskt för oss och vi kommer snart få handla! Det lovar jag dig.. Kram Janet

    SvaraRadera
  3. Det finns många människor jag önskar allt gott åt, du är en av dem!

    SvaraRadera