torsdag 19 januari 2012

Börjat testa igen

Vid tisdagens läkarbesök tyckte läkaren att jag inte behövde ägglossningstesta förrän på lördag. Jag tyckte det kändes lite långt fram så jag tog ett uppehåll igår, men idag när jag kom hem tog jag ett test.Utan utslag.

Inför denna cykel hade jag handlat hem Clearblues tester, men i tisdags beställde jag även några billigare stickor från nätet. Dom kommer jag använda tills jag få antydan till stegring. Då tar jag fram Clearblue-testerna. Min tanke är nu att testa två gånger om dagen och förhoppningsvis får stegring i helgen och att vi får ta en roadtrip på 70 mil tur och retur på en dag någon gång i början av nästa vecka för att hämta hem vårt blivande barn.

Man måste våga tro!

9 kommentarer:

  1. Vad skönt att du gör det som känns rätt för dig, CB litar jag 100 ggr mer på än Testlagret som jag fick så konstiga utslag på.

    Tycker det låter som en riktigt bra plan :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh! Kroppen! Skärp dig nu!!!! Ge omslag så bilfärden blir av och bebisen kommer hem!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Nu måste det bli en bebbe som stannar.

    Kram från XB

    SvaraRadera
  4. Jag tror på din kropp! :-) Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Ja, bebisen behöver få komma hem nu!

    SvaraRadera
  6. Ja helt klart nu är det dags!
    Nu ska er bebis komma hem.

    SvaraRadera
  7. Då håller jag tummarna!
    Vi ska förmodligen dit måndagen den 30 (bara en prel tid än). Så då är ni liiite före oss, igen... ;)

    KRAMKRAM

    SvaraRadera
  8. kikar in, såg din länk på familjeliv

    SvaraRadera