tisdag 31 januari 2012

Semmelpremiär

Hoppen är sugna på semla!!


6 kommentarer:

  1. Himmel så gott den där ser ut. Mums! Jag försöker också köra med övertalningstaktiken att "embryot vill det..." och "embryot är sugen på det här...". Det är nog mest mig själv jag försöker övertyga. ;-) Klart att du ska ska göra Hoppen nöjda!

    SvaraRadera
  2. Premiär är det väl nu! Men jag har redan ätit ca 10 st redan sedan Januari!

    Embryona behöver lite smask! Håller tummarna att de fäster!

    SvaraRadera
  3. Säker på att det inte är Hoppens mamma som är sugen? ;)

    Har också haft semelpremiär och det va underbart... Mums!
    Kram Lo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, hur kan du tro något sådant!!! ;-)

      Radera
  4. Caroline Ahmed14 maj 2017 kl. 11:37

    Jag heter Caroline Ahmed från New York. Efter 6 års äktenskap utan barn har jag äntligen blivit gravid. Älskling till Gud Allsmäktig min Kära syster skriver till dig att dela med dig vad Mallam Abudu har gjort. Jag sa till mig själv att jag Kommer att vittna om Mallam Abudu gör detta med örtmedicin, jag mailade dig för en begäran av ditt graviditetsmedicin förra året efter att ha sett andra kvinnors vittnesmål på en hemsida online bestämde jag mig för att uttrycka min tro och komma överens med dig. Din graviditet Medicin och du bad för mig att vi kom överens om att jag skulle bli gravid, Hallelujah !! Ja, jag blev gravid två månader efter och jag är nu 4 månader gravid ära till den allsmäktige guden. Jag vet att jag kommer ha en smidig och enkel leverans snart. Kontakta honom. mallamabuduspiritualhome@gmail.com

    SvaraRadera