söndag 27 maj 2012

En finare present på Mors dag

Choklad och kort från M
Efter nattens, inte så uppskattade, presenter från katten så fick jag till frukostfikat en paket från mannen. Choklad från Lidt och ett kort där det stod "Nästa år så... Grattis på Mors dag älskling".

Till lunch blev det Mors dags-scones. Problem där var att jag gjorde dom. Så borde det väl inte ha varit??

Jag vill gratulera alla mammor, blivande mammor och de som kämpar för att bli mammor idag!
Mors dags-scones
Hoppas ni alla får en bra dag.


Förhoppningsvis får jag nästa år fira Mors dag med ett levande väldigt nyfött barn!

8 kommentarer:

  1. VAd fint av din man!
    Jag önskar att du får en riktig morsdag nästa år med en nyfödd bebis i famnen!
    STora kramar och grattis på morsdagen!!

    SvaraRadera
  2. Önskar av hela mitt hjärta att nästa morsdag blir en "riktig" mors dag..
    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Va fint av din make, jag håller med honom. Nästa år kommer vi båda få fira att vi blivit mammor, då får vi fira mors dag på riktigt! Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig av hela mitt hjärta att du kan fira morsdag nesta år,gumman/mena

    SvaraRadera
  5. Va fint! Det är du väl värd :) jag hoppas av hela mitt hjärta att du nästa år även ska få fira mors dag som mamma till ett levande barn! Många varma kramar

    SvaraRadera
  6. Grattis på dig! Vi firade också med scones...fast jag fick baka dem själv...

    SvaraRadera