måndag 8 oktober 2012

Helgens mässa

Mässan Underbara barn anordnas i helgen (fredag till söndag) på Älvsjömässan i Stockholm. Jag ska dit redan på fredag och är speciellt inbjuden på bloggfrukost. När jag blev inbjuden funderade jag på ifall jag skulle åka upp på torsdagen och bo på hotell men jag har nu beslutat att jag åker över dagen istället. Det blir en tidig morgon, men det får jag hoppas att jag orkar med.

En av utställarna är Loppi.se och där kan man få hämta en gratis Loppipåse som till exempel är perfekt att ha med till och från förskolan. Tidigare har man kunnat hämta ut en sådan på Barnens hus, men nu är innehållet lite annorlunda och delas exklusivt ut på mässan. För att hämta sin loppipåse måste man föranmäla sig här. Där kan man även läsa vad påsen innehåller. Även om man hämtat en påse på Barnens hus tidigare så kan du hämta en ny om du bara föranmäler dig. Skulle det vara så att du har fler barn och därmed vill ha flera påsar går det bra, men då får du anmäla flera e-postadresser.

1 kommentar:

  1. Låter mysigt med en barnmässa, det har jag aldrig varit på!

    SvaraRadera