måndag 29 oktober 2012

Skönt

I natt har jag sovit hela natten, förutom en kort kisspaus vid fyratiden. Jag vet inte när jag senast sov hela natten i sängen. Annars har det alltid blivit en eller flera timmar i soffan på grund av hosta, nästäppa eller huvudvärk.

Trots det är jag trött idag så efter mitt lunchte blir det nog en tupplur i alla fall. Jag måste ju vara någorlunda pigg när vi i eftermiddag ska på föräldrautbildning på mödravåden.

I morgon är det dags för ultraljud och läkarkontakt igen!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag undrar lite kring hur erat upplägg ser ut nu framöver vad gäller ultraljud och extra kontroller. Jag gjorde också ett avbrytande förra året och vi fick ett antal extra kontroller och ultraljud fram till vecka 20 men nu har vi inget mer inbokat förutom ett tillväxtultraljud i v 32 pga ivf (och barnmorskebesök var tredje vecka enligt standardprogrammet på MVC där jag går).
    Vad har ni för upplägg och hur har ni kommit fram till detta?
    Ha det fint och lycka till framöver!

    SvaraRadera