onsdag 10 oktober 2012

Varannan dag?

Jag verkar visst må sämre varannandag. I måndags var jag trött, ledsen och hade huvudvärk som inte gick över på hela dagen. Igår hade jag huvudvärk som ändå ganska snabbt gick över och jag mådde ganska bra. Jag sydde en del, hade besök av pappa en sväng och var ute på promenad. Idag mår jag likadant som i måndags - Trött, huvudvärk (den har dock gått över nu) och nära till tårar. i natt vaknade jag med huvudvärk  och till slut kände jag nästan paniken komma över att den aldrig gav med sig...

Jag hoppas att detta mönster inte hänger i sig  för i så fall skulle jag ha en dålig dag på fredag när jag ska till mässan i Stockholm... Då vill jag må bättre än vad jag gör idag.

2 kommentarer:

  1. Håller tummen för att du får en frisk toppendag i hufvudstaden i morgon!

    SvaraRadera
  2. Låter ju som att kroppen och huvudet reagerar dagen efter. Sen kan man ju tycka att sy och promenera inte borde vara så tufft för kroppen, och svårt att låta bli att göra om man känner sig okej, man kan ju inte ligga på soffan och äta praliner jämt :) I och för sig kanske det inte är jättebra för nacken att sitta vid symaskinen..? Aja, vad vet jag, hoppas du hur som helst mår bra på fredag när du ska ut på äventyr!

    SvaraRadera