lördag 18 december 2010

12 år yngre

Vi var idag på systembolaget för att ladda upp med två flaskor glögg.

Jag betalade och när jag nästa tryckt min kod färdig frågade han i kassan om mitt leg.

"Det får du gärna se, jag har fått handla här länge" sa jag. När han såg att jag är född 1978 så såg jag på honom att han tyckte att det var pinsamt.
Men jag var bara glad och  sa "Jag tar det som en komplimang".

12 år efter att jag fick gå på sytstemet för första gången så får jag fortfarande visa leg.
Oj, vad ung och fräsch jag måste vara ;-)

3 kommentarer:

  1. Vad roligt! Det är verkligen som en komplimang :-).

    SvaraRadera
  2. Jag har själv jobbat på Systemet så jag kan intyga att det är väldigt svårt att avgöra ålder på vissa. Tycker absolut du ska ta det som en komplimang :)

    Kram Rebecca

    SvaraRadera