fredag 3 december 2010

Ruvardag 8

Nu börjar det bli tröttsamt att ruva. Det är nu som jag börjar känna efter hela tiden. Jag har jobbat de tre senaste dagarna och det har gjort att jag kunnat koppla bort ruvningen litegrann. Nu är det helg och jag ska inte till jobbet förrän på tisdag igen. Mycket ledig tid leder till många tankar och mycket "känna efter".
Idag tycker jag att jag har varit kissnödig hela tiden. Det började redan klockan tre i natt då jag var tvungen att gå på toaletten. Jag brukar väldigt sällan behöva gå på toaletten på natten. Sedan under hela dagen har jag varit på toaletten varannan timme. I mitt sökande efter symtom undrar ju naturligtvis om detta är ett...

När jag kom hem från jobbet blev det lite bakning av lussekatter så nu är i alla fall de följande tre adventsfikorna räddade.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina lussekatter! Jag bakade för någon vecka sedan, de blev jättegoda men inte särskilt fina. Blir alltid så imponerad av vackra lussisar.

    SvaraRadera