onsdag 8 december 2010

Ruvardag 13- Domedagen i morgon

Nu är det framplockat. Graviditetstestet vi fick med oss från kliniken. I morgon bitti är det alltså dags att få ett bestämt svar - Gravid eller inte?

Under dagen idag har åter igen min blödning försvunnit. I morse var det en del men sedan har det knappt varit någonting.  Som flera dagar tidigare så vet jag varken ut eller in...

Både jag och mannen är helt inställda på att det blir ett minus för så mycket kan man inte blöda och ändå vara gravid. Tror jag i alla fall.  Allt annat än en minus är ett plus!! Räkna då med att vi kommer ligga avsvimmade i badrummet en lång stund. Förhoppningsvis slår vi inte huvudena i handfatet...

Lovar att uppdatera så fort som möjligt i morgon.

Alla era hållna tummar kanske kan göra mirakel. Ska man plussa ska man väl göra det dagen före Ivf-grundaren får sitt Nobelpris!

10 kommentarer:

  1. Håller dem sååååååååå hårt jag bara kan. Lycka till och akta huvudet... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Här hålls också tumamr och tår!!!
    Kram och stort lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  3. håller också så hårt jag kan!! lycka till, stor kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande. :-) Håller tummarna stenhårt för att ni får se ett fint + imorgon! Som sagt, akta huvudet...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Sitter här på jobbet och håller tummarna så hårt det bara går!!
    Ååå, hoppas hoppas hoppas att det blir ett finfint PLUS imorgon (idag)!!!!!
    Många kramar

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna så de vitnar!!!

    SvaraRadera
  7. Sitter å väntar... Är nervös och hoppfull på samma gång. Snälla Snälla, säg att det blir ett stort plus! Fortsätter att be för det :)

    Kram Rebecca

    SvaraRadera