tisdag 28 december 2010

Dags att varva upp

Efter julledighet med mycket lugn och ro är det nu dags att försöka varva upp till jobbnivå igen. I morgon är det dags att jobba igen. Dock tänker jag inte varva upp för mycket för jag jobbar bara i morgon och på torsdag och sedan är jag ledig igen och då i 12 dagar!

Det kan bli så att jag inte kommer till jobbet den 12 januari som tänkt. Startar jag ivf-behandling i slutet av den här veckan så lär det vara dags för äggplock runt den 12 januari.

Så därför varvar jag upp lite lagom för att sedan på torsdag eftermiddag varva ner igen.

2 kommentarer:

  1. Hej igen!

    God fortsättning! Du har alltså provat både trombyl och innohep, tog du trombylen innan ägglossningen då? Nu vet ju inte jag var du gör dina IVF försök men Cura kliniken i Malmö är bra! Jag håller alla tummar som går att du lyckas nu på ditt fjärde försök, tips är att börja med trombylen redan nu!

    SvaraRadera
  2. Förresten så var det på vårt fjärde försök vi lyckades :-)

    SvaraRadera