torsdag 9 december 2010

Testdag - Slutet

Trots alla hållna tummar, tår och tassar så gick det inte den här gången heller.
Ett stort blått minus flinade mig rakt upp i ansiktet för någon timme sedan. Efter det gick jag och lade mig igen.

Nu är det "bara" att ringa till kliniken i Göteborg samt min hemortläkare och rapportera resultatet. Trodde någon gång att jag skulle få rapportera något positivt.

Tack för alla hejarrop under den här behandlingstiden!! Jag behöver dom framöver också för jag har inte gett upp än.

9 kommentarer:

  1. Jessica,Magnus,Hedvig o Klara9 december 2010 kl. 09:38

    Fan fan fan! Vi tänker på er och vi förbannar den där jäkla Storken!
    Ta hand om er och vila nu. Vi finns för er om ni behöver en axel att gråta mot, en hand att hålla, en kram till tröst eller någon att spy galla med eller om ni behöver något annat. Kramar från oss fyra.

    SvaraRadera
  2. Skitoxå! Finns tydligen ingen rättvisa! Kramar om! /Nhea

    SvaraRadera
  3. :-( Kram på er <3
    Men nej,.. inte ska vi väl förbanna storken? Nya positiva krafter till storken istället! Och kraft till er! <3

    SvaraRadera
  4. Heja heja heja ...inför nästa försök! Stor kram till dig vännen!

    SvaraRadera
  5. Fan också! :( Fortsätter att hålla mina tummar inför nästa försök. Stora styrkekramar!

    SvaraRadera
  6. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
    Sänder massor med styrketankar!

    SvaraRadera
  7. Jag skickar varma kramar till dig!

    SvaraRadera
  8. Åh hjärtat gör ont när jag tänker på er men du har helt rätt inställning!!! Ingenting är omöjligt!!!! kramar

    SvaraRadera