onsdag 1 februari 2012

Ruvardag 6- Inte mycket

Ruvardag 6 idag och jag känner att det inte finns så mycket att rapportera. Under förmiddagen har jag haft känningar i ryggen som lätt molande mensvärk och även i höger ljumske. Jag hoppas att det är positiv värk.

Det som känns jobbigast just nu är min huvudvärk. Den kommer när jag lägger mig ner och den finns där på morgonen. Jag ska ju till vårdcentralen i morgon så jag hoppas att jag får penicillin för bihålorna även den här gången.

På grund av huvudvärken har jag inte varit på jobbet den här veckan. Detta gör ju att ruvardagarna blir ännu längre och att man har ännu mer tid till att analysera.

Igårkväll kändes det som jag för en stund tappade det där hoppet och då var tårarna när. De ville dock aldrig visa sig men dom fanns där. Idag tror jag att jag återigen hittat tro och hoppet, men det är skört. En enda lite negativ tanke kan förstöra allt.

Oh, vad jag längtar efter att se ett plus!

7 kommentarer:

  1. och snart kommer det ett fint plus..... Bara vänta tills TD..... Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för Hoppen. Mag känslan känns bra ;) Ni fixar detta Anna

    SvaraRadera
  3. Hej, det är första gången jag är här inne. Jag läste er historia och jag sitter nu med tårar i ögonen och önskar så att det blir ett plus!! Jag hoppas och håller tummarna!!!

    SvaraRadera
  4. Vill titta in och skicka en massa hejjande!
    Har inte glömt bort awarden men har inte riktigt haft ork. Ska ta mig i kragen någon dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas så innerligt på ett stort pluss!
    Kramar i massor!!

    SvaraRadera
  6. Hej

    Jag är själv på ruvardag 3 efter 3:e ivfen. Dagarna går verkligen SÅ sakta.
    Nu håller vi tummarna för ett starkt plus!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Har läst din blogg för första gången och är alldeles tagen av din kämparanda. Jag går själv på FC, gör mitt andra IVF (FET) och har samma testdag som dig nästa vecka. Jag har suttit och lipat, käkat godis och tyckt synd om mig idag för det känns som det är på väg att gå och pipan den här gången med (blöder på ruvardag 7). Men efter att ha läst din historia känner jag att det är dags att sluta gnälla. Jag skickar dig och din man all världens styrkekramar och hoppas att vi båda plussar nästa vecka då!

    SvaraRadera