onsdag 26 september 2012

En gravid födelsedag!

Jaha, nu är det det 26 september och födelsedag igen. Förra året var jag också gravid, men den lyckan var mer ostadig då jag dagarna före haft en blödning och dagen efter min födelsedag var på ultraljud där man kanske, kanske kanske såg ett hjärta.

Den här födelsedagen sitter jag med en mage som snart kommer sprängas, huvudvärk och nästäppa. Det blir en lugn dag idag. Till kvällsfikat blir det naturligtvis marängsviss! En tradition sedan barndomen!

20 kommentarer:

  1. Grattis på din dag! Vi får hoppas att magen inte sprängs ännu med tanke på att det är 18 veckor kvar ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis på födelsedagen hoppas dagen kommer med stora som små överraskningar

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! :)

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen! Njut och ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen! :D

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen ;-) hoppas du får en kanonbra dag kram Sandra@-}--

    SvaraRadera
  7. Oh stort GRATTIS på din gravida födelsedag! Vilken lycka!

    När vi gjorde vårt senaste FET (som blev +) sa barnmorskan att "nu ordnar vi en bra födelsedagspresent till dig"...

    Kanske blir det som hon sa, jag fyller år om ca 2 veckor. Då borde jag ju veta hur läget i magen är...

    Varm kram NInna

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen! På den nästa sitter du med en bebis i famnen :-)! Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen. Sista födelsedagen utan barn. ;)

    SvaraRadera
  10. Grattis! Tänk att ha finaste presenten i magen :-)

    SvaraRadera
  11. Grattis! :D Hoppas marängsvissen får dig att må bättre! ;)

    /Jenny

    SvaraRadera
  12. Hahaha ja jag kommer ihåg att det bjöds på marängsviss när du hade kalas!!!
    Anna

    SvaraRadera
  13. Grattis i efterskott till födelsedagen! Vad himla roligt att du äntligen fick fira den med en bebis som sparkar och mår bra.

    SvaraRadera