onsdag 19 september 2012

Kärlek i posten

Idag låg det ett stort brev adresserat till Miraklet i brevlåda. Tänk att h*n får post innan h*n ens är född...

I brevet fanns en bok "lilla hjärtat, den allra första boken om dig". En bok som man skriver i information om sitt barn som h*n sedan kan läsa. Först trodde jag att det var från en anonym person då jag först inte hittade något kort/brev, men när jag öppnade boken låg ett kort med en fin vers och sedan undertecknat av Janet och Martin.

Den fina presenten blev för mycket för mina känsliga gravidhormoner så några tårar trillade...

Jag blev så glad! Tack så mycket!

5 kommentarer:

  1. Underbart att du blev så glad gumman, jag älskar att göra människor glada! Hoppas Miraklet kommer ha stor nytta av den och att h*n minns vem h*n fått boken av! Hälsa maken! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så oerhört fint gjort av dig Janet, att ge bort något som man helst skulle köpa till sig själv. Förstår att Anna blev rörd till tårar! Att unna någon annan den lyckan mitt i sitt eget kämpande är stort gjort! Var stolt över dig själv:) och lycka till med ert nästa försök;) / AH

      Radera
    2. Visst är det svårt ibland men Anna och maken har kämpat hårt och förtjänar all uppmärksamhet! Nästa försök för oss går nog åt skogen även om jag hoppas på plus! Tack för din kommentar! Kram

      Radera