fredag 21 september 2012

Studiebesök

Igår var jag och hälsade på på jobbet. Jag har inte varit där sedan jag blev sjukskriven och det kändes länge sen...
När jag nu blev ytterligare sjukskriven mejlade jag alla omvårdspersonal och berättade att jag var fortsatt sjukskriven. Dessutom skickade jag med en ultraljudsbild och skrev att den bifogade bilden var orsaken till min sjukskriven.

När jag igår sedan gick runt på avdelningarna var det många som ville prata med mig och jag vet inte hur många gånger jag sa "4 februari" ;-) Jag blev kvar längre än vad jag hade räknat med, men det var bara kul att träffa de som igår jobbade. Det är så härligt att känna att mina alla kollegor är så engagerade i min graviditet och mitt mående.

Av min närmaste kollega fick jag en jättefin stickad liten tröja speciellt designad till Miraklet!
Tack!

När jag kom hem var jag naturligtvis jättetrött för den här utflykten var mer än vad jag gjort på flera dagar...

Idag är en ny dag, men med likadan huvudvärk som tidigare. Jag tror att det blir en lugn dag idag. Ska tvätta lite kläder och gå en promenad. Sedan får vi se...

6 kommentarer:

  1. Den er virkelig sød den lille tröja :D
    Bra helg

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken härlig tröja!!! =D Den kommer Miraklet att bli jättefin i!! Fantastiskt med bra jobbarkompisar!! =)

    SvaraRadera
  3. å vilken fin tröja. vad kul att hälsa på oxå

    SvaraRadera
  4. Om ni väntar en flicka tycker jag att ni ska döpa henne till MIRA-klet

    SvaraRadera