söndag 9 januari 2011

Helgerna är slut och jag med

Nu är alla olika julrelaterade helger slut och jag känner mig också lika slut.

Idag har vi varit hos min svärföräldrar och det är grymt svårt att vara social när det ända man tänker på är att få sova... Men nu är vi hemma igen och ska försöka sova riktigt ordentligt i natt.
Hos pappa på landet är våra sängar jättedåliga så kanske är det därför som jag är extra trött...

I morgon är det dags för äggkontroll nr 2 och jag hoppas att äggen kommit igång att växa ordentligt så att det kan bli ett bra äggplock i slutet av veckan.

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra vecka med nöjda och glada ägg ;)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för många fina ägg idag och äggplock snart!

    Många varma kramar :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till hos Dr D idag :-)

    SvaraRadera