tisdag 18 januari 2011

Ruvardag 2 - Akupunktur

På förmiddagen idag fick jag min tredje akupunkturbehandling. Jag gillar inte sekunden när hon sätter nålarna, men sen är det ganska okej. Jag låg där på bristen och småsov lite så avkopplade för stunden blir man.

Jag hoppas bara att det gör underverk för Dutt därinne... På torsdag har jag min sista behandling inbokad och efter det får Dutt klara sig utan hjälp av nålar. Då har jag lagt ner 1200 kronor på fyra akupunkturbehandlingar så jag hoppas att de har gjort någon nytta.

I övrigt känner jag mig väldigt trött idag. Är dock ledig så det gör ju inte så mycket då. Det blir en lugn dag idag också.

1 kommentar:

  1. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig18 januari 2011 kl. 19:24

    Heja Dutt! Nu ska Dutt fastna! Vi håller tummarna så fingrarna domnar!

    SvaraRadera