torsdag 6 januari 2011

Mer verkligt i morgon?

I morgon är det dags för äggräkning för första gången den här behandlingen.

Jag förutsätter att äggen vuxit bättre nu än förra gången då jag har högre dos Puregon nu.
Jag hoppas också att äggkontrollen i morgon kan göra att hela det här ivf-försöket blir mer verkligt än vad det har känts hittills. Kanske kan äggresultatet ge mig en spark där bak så jag inser att det snart är dags för äggplock, äggåterföring och ruvartid.

Nu är klockan 18 och då är det dags för sprutor. Idag tre till antalet - Puregon, Orgalutran och Innohep.

Snacka om att bli en nåldyna!

4 kommentarer:

  1. Oj, redan! Då får vi väl hoppas att du ligger och kräks när ni ska flytta :)

    SvaraRadera
  2. Fast å andra sidan har du verkligen förtjänat världens lidrigaste graviditet.

    SvaraRadera
  3. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig6 januari 2011 kl. 18:39

    Du ska se att morgondagens koll gör det mer verkligt. Kanske är det så många ägg därinne så du får en väldigt positiv spark där bak? Det är massor av finfina ägg, jag känner det starkt. Det här gången blir det bebis, se upp för nu blir det...nu är det på gång! Vi hejar och håller tummar och ja allt man kan hålla!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna stenhårt för att allt ska gå bra för er den här gången!! Hoppas att det finns många fina äggblåsor i din mage nu. :-)
    KRAM

    SvaraRadera