lördag 29 januari 2011

Inte långt kvar

För att undvika att apatiskt sitta hemma och stirra på klockan och ständigt gå på toa och kolla byxorna bestämde vi oss för att åka iväg en sväng idag.

Första stoppet var Orgakvarn i Skärblacka där vi köpte eldningspellets till kattens kisslåda. Ja, jag vet det är jättekonstigt att använda eldningspellets som kattsand, men det fungerar jättebra!!

Sedan drog vi vidare till Flygvapenmuseumet i Linköping. Var lite skepisk innan men det var intressant. Speceillt utställningen med den nedskjutna DC-3 från 1950-talet. Dessutom var det vernissage för en fotoutställning med tillhörande cider och snacks!

Man kan ju inte vara i Linköping utan att besöka Ikea så det blev en kort sväng där också.

Under tiden vi var på museet fick jag jätteont i svanken och var beredd på att allt gått åt skogen, men inget blod någonstans.

Jag är så överväldigad över alla kommentarer jag får. Har ni inga egna liv ? ;-)

18 kommentarer:

  1. Nä. Just nu lever jag ditt liv ett par timmar :-)

    Åh, vad jag tror på er denna gång!

    SvaraRadera
  2. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig29 januari 2011 kl. 17:15

    Nope,vi har inga egna liv ;-) Vi sitter klistrade vid våra datorer och följer din blogg ju! Vi är beroende av din blogg och kan inte slita oss! Håller tummarna för er! Åh vad jag vill se dig med gravidmage när ni flyttar till huset och med ännu mer gravidmage i juni ;-) När plusset visat sig på stickan så måste ju detta bli en gravidblogg med magbilder VARJE vecka, det vet du va?

    SvaraRadera
  3. Det är för att vi så gärna vill att ni ska lyckas!! Jag håller alla tummar jag har!

    SvaraRadera
  4. Hehe, inte jag heller... Eller jo det har jag, men det finns ändå gott om plats för min kära kusin :-) Låter som ni haft en fullspäckad dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Nä inget liv :) Jag är så pirrig av förvänta inför morgondagen. Kollar in flera gånger om dagen för att kolla hur de går för dig. Jag vet ju vilken pers de är och du har gjort så bra!! Imorgon hoppas jag med er. De är din tur nu!! De är bara så!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, det är lustigt - kollar din blogg flera ggr om dagen och hoppas så intensivt att Dutt växer inuti dig. Det lustiga är ju att jag inte känner eller har träfft dig och ändå känner jag ett så stakt engagemang i er situation. Håller alla tummar och tår!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  7. näe, inte just nu..måste se hur det går juh:)
    kram
    lycka till!

    SvaraRadera
  8. Spänningen är total ju:) Kram tror på i morgon:)

    SvaraRadera
  9. Hahaha, nope. Inga liv. :)

    SPännande nu, håller tummarna!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Skulle man ha ett eget liv? Vad är det? Jag ser fram emot morgondagens inlägg - får en känsla av att det kan vara positivt. Hoppas, hoppas...

    Och fantastiskt - någon mer som använder eldningspellets som kattsand! Jag trodde vi var ensamma om det. Visst fungerar det fantastiskt bra?!?

    Kramar!

    SvaraRadera
  11. Jag tror stenhårt på er nu!!!
    Vilka dagar har mensen kommit på innan? Vist har du alltid fått den på RD 9-10?

    Jag fortsätter att hålla tumma, tår och muttan! Nu jävlar!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  12. Tack för era tummar.

    Carro: Blodet har brukat kommit mellan dag 9 och 12. Vågar inte tro något än...

    SvaraRadera
  13. Nej inget eget liv just nu, håller ju tummarna hela tiden :)
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Nix, inget eget liv. Är inne på din blogg opropotionerligt ofta just nu. Håller alla tummar för ett plus imorrn - vilket jag tror att det blir!

    SvaraRadera
  15. Ååååhh vad spännande! Jag tror du kommer på se ett + imorgon. :-) Fortsätter såklart att hålla tummarna stenhårt för Er!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Nu är det bara ca 80 min kvar till midnatt å då är det dag 14. Dags att kolla snart? Är så nyfiken! Lycka till, detta måste va gången som det är er tur!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  17. Håller tummarna och hoppas!! Nu är det er tur! Heja heja

    SvaraRadera
  18. Alla mina fina bloggvänner är en del av mitt liv nu :) Uppdaterar mig flera ggr/dag hur det går för er. Kram

    SvaraRadera