måndag 17 januari 2011

Ruvardag 1 - Fortfarande ont

Än är det lång tid till testdagen den 30 januari. Ruvardag 1 idag och jag hoppas att Dutt i livmodern mår bra och har delat sig i fler celler än vad den hade igår.

Jag känner fortfarande att jag har ont i magtrakten efter äggplocket så dagen har varit lugn för min del.

Några symtom kan jag ju inte ha än så det är ju skönt att leta efter dom i alla fall. Ont i brösten har jag dock, men det är antagligen av Crinone (progesteron - hormon som ska främja att ägget fäster) som jag tar.

Har idag försökt att tänka positivt och tänka att det här är gången som det kommer att funka. Ena stunden går det och andra stunden är jag negativ. Kort sagt - Berg -och dalbana.

I morgon är det dags för den tredje akupunkturbehandlingen.

3 kommentarer:

  1. Ruvartiden är verkligen jobbig med alla känslor och den lååånga väntan.

    Tänker på dig och håller alla tummar!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja ruvartiden är inte rolig. Men jag håller verkligen tummarna att de är din tur nu.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna så att det är din tur nu!!

    Kramar

    SvaraRadera