fredag 24 februari 2012

5000 kronor

Ikväll har vår insamling "Önskar om ett levande barn" gått över 5000 kronor!!!
Insamlingen som jag startade som en chansning och som inte inte kunde tro skulle ge så många bidrag och så många fina hälsningar. Jag och min man är så tacksamma för er givmildhet och er generositet. Nätkärlek är ordet!!

Jag vet att några haft problem med att donera pengar. Är ni fortfarande intresserade av det och betalningen inte går igenom mejla mig på langtantillbarn@gmail.com så kan vi säkert ordna det.

Jag vill nu passa på att tacka alla som donerat pengar:
Cissi, Liselotte, Marika, Against all odds, Susanne, Sara, Sara, Timea, Maria, Ulla, Ida, Helena, Anne, Kristin, Jessica, Alexandra, Ulrica, ocksenkommerfamilj, Malin, Anna, Tingeling samt fem anonyma givare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar