tisdag 7 februari 2012

Sagt och gjort

Nu finns det möjlighet att donera en liten eller stor slant för att vi ska kunna köpa nya ivf-försök som förhoppningsvis ger oss vårt efterlängtade barn. Överst i högerspalten kan ni ge ett bidrag. Det går även att klicka här för att komma direkt till insamlingen.

Sara B Nylund skrev så här i en kommentar: "Ett förslag till alla bloggläsare, leta bland allting ni har hemma som bara står och lägg ut det på blocket eller tradera och skänk sedan pengarna till Anna! Alla vinner på det, ni får plats hemma, saken kommer till anvädning hos någon som vill ha den och Anna kan jobba på att bilda den familj de önskar sig. Vad säger ni?"




Sprid även denna insamling på era bloggar, bland era vänner, på facebook. Ja, överallt!


Redan nu i förhand säger jag: TACK!!

8 kommentarer:

  1. Jag har läst din blogg ett tag, aldrig kommenterat:(. Ert minus gjorde ont i hjärtat, trots att jag inte känner er personligen. Är själva igång med vårt andra ivf försök, Fick minus på vårt första och inget till frysen.
    Du gör helt rätt i att starta insamling, jag hade gjort detsamma om jag haft en blogg.

    Jag tror på er och ni kommer lyckas, ge inte upp! Det kommer jag aldrig göra. Allt har en mening.

    Nu skall jag ta och skänka en slant som jag tror och hoppas kommer leda till ert efterlängtade barn. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag skänkte en liten slant iaf, även om jag hade velat ge mer. Jag hoppas och tror att folk skulle göra detsamma för mig/oss om vi var i er situation <3

    kram

    SvaraRadera
  3. Nu har jag skänkt lite pengar, det var inte alls nån tvekan om att hjälpa er en bit på väg med detta och jag hoppas att fler av alla underbara läsare här tänker samma sak <3 Du känns som en nära vän (även fast du inte har en aning om vem jag är och att jag bara känner dig genom bloggen) som man gråtit tillsammans med vissa stunder och hoppats med i andra stunder osv. Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag har en liten fundering över hur du och din man har resonerat om det blir så att man säger att det inte går att göra fler behandlingar. Om tex din äggstockskapacitet inte räcker till eller att man av något annat skäl inte rekommenderar fortsatt behandling.
    Vad gör ni med dom insamlade pengarna då....?/ Mini

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra tanke Mini. Blir det inga fler behandlingar så kommer vi antagligen överväga adoption en gång till och då går dessa pengar in där. Skulle det inte heller bli någon adoptionsprocess kommer de insamlade pengarna att gå till något välgörande ändamål och då är min första tanke Wabbie Foudation. De kommer absolut inte gå till ny soffa eller liknande i alla fall... Då skulle jag må dåligt resten av livet.
      Tack för din tanke. Ska förtydliga det på insamlingssidan.

      Radera
  5. Usch, blev ledsen för er skull!! I'm in, är det så vi kan hjälpa till så gärna för mig! KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Håller med alla andra, din blogg är så gripande att läsa. Er kamp... Jag blev så ledsen när jag läste att det blev minus. Livet är så orättvist. Jag kommer att skänka en liten slant. /körkollegan

    SvaraRadera
  7. Jag tycker det är jättebra Anna med en insamling. Jag var inne på samma sak då flera på min facebook uppmanade mig att göra det. Nu fick vi en gåva till vårt första IVF, vi måste ju bekosta allt själva från början i och med min ålder. Men om det inte fungerar första gången så står vi också där...
    Kram kära du!! Tänker på dig!

    SvaraRadera