måndag 6 februari 2012

Kan det gå vägen?

Denna ruvarperiod är som sagt den jobbigaste hittills och dessa sista dagarna innan testdag är verkligen pest.

Jag är livrädd för att blodet ska komma. Har det misslyckats kan det komma vilken sekund som helst. Jag har tittat tillbaka i min blogg för att se när blodet kom de gånger som vi misslyckats. Vid den första behandlingen kom blodet på dag 12 och vid den andra och tredje misslyckade behandlingen så kom det på dag 10.

Alltså så har jag kommit över den kritiska dagen 10 och det är ju skönt. Det är dag 12 kvar att passera. Sedan vet jag inte om kroppen  beter sig annorlunda nu när det är i en helt ostimulerad cykel utan tillsatta hormoner. Kommer blodet tidigare eller senare då tro? Om detta skulle vara min helt normala cykel så är jag idag på cykeldag 29. Jag vet ju inte hur långa mina cykler är då de varierar ganska mycket.

Jag är sugen på att tjuvtesta, men har inte bestämt mig än. Får se hur det blir...

5 kommentarer:

  1. Åh vad jag hoppas att det lyckas för er! Jag väntar med spänning på ditt test och håller tummarna såklart.
    Många kramar Camilla

    SvaraRadera
  2. Mina tummar hålls hårt för att ni ska lyckas!

    SvaraRadera
  3. Åh va spännande detta är! Blir ett fint plus snart, jag håller tummarna!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Fortsätter hålla tummar och tår!!!! Kramar i massor från en annan Anna

    SvaraRadera
  5. Blodet får du inte se förren sent i Oktober!!!! DET MÅSTE GÅ!
    Jag håller tummarna för hoppet(hoppen)
    Kram

    SvaraRadera