torsdag 2 februari 2012

Tidning igen

I december 2010 var vi med i en artikel i Svenska dagbladet.
Nu är det dags igen. Den här gången i den lokala tidningen. Tidningen ska den 21 februari göra en bilaga som handlar om barn, om att skaffa barn och att bli förälder. De ska då ha med några som bloggar om detta ämne och en av dom kommer vara jag.

En fotografering ska det bli också "i en miljö där jag känner mig bekväm" skrev journalisten. Finns det någon miljö där man känner sig bekväm vid en fotografering??  Kanske hos Dutt? Eller blir det märkligt?

7 kommentarer:

  1. Känner bi er bekväma hos dutt så ta det hos dutt.. Inte alls märkligt.. Bara en underbar mamma som saknar sin son.. Jag tänker på er och håller tummarna :) kram

    SvaraRadera
  2. Håller med, inte alls märkligt! Får ni välja så välj det som känns bäst! :)

    SvaraRadera
  3. Tycker de låter bra :) Håller tummarna för er!!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det låter som en bra plats, men kanske ta med storken också? Jag tänker (utan att känna er) att det ska vara en bild som dels visar det svåra ni gått igenom, dels att ni ändå har hopp för framtiden.

    SvaraRadera
  5. Det är en perfekt plats att vara hos er Dutt.

    SvaraRadera